Extraknäckt som flytthjälp

Hujedamej, idag har man varit lite allmänt seg i kroppen efter två dagars flyttning. Hjälpte ju kusin C med att flytta deras saker till deras nya fina ORANGEA radhus (som jag är så avundsjuk på, lätt att jag också vill ha ett orange hus i framtiden!) både i fredags och igår. Låda efter låda har man burit. Jag kom ihåg när jag flyttade från min lilla etta i Örebro hur många lådor jag hade bara, förstår då ett helt hus ;) Men vi jobbade på bra! Nu ska det bli spännade att få komma och hälsa på nästa gång och se vart alla saker fått sin nya plats.
Jag blev också så himla sugen på att flytta nu, men vi får dock vänta ett par år till.... Men vårt fina drömhus finns där ute någonstans och väntar på oss :)
 
 De snygga orangea radhusen! Läckert!


Mamma

Bra jobbat! Va fint det ser ut. Vi måste åka dit nästa gång vi kommer.

Svar: Ja det får vi göra :)
kaiisa

2013-08-19 / 08:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0