Att gå på bio kl 12.00 en söndag:

 
Ja då är det inte mycket folk där.
Så himla skönt tycker jag för man kan vräka ut sig ordentligt, inte ha en massa människor som stör en och ta upp hållaren på båda sidorna om en, en för drickan och den andra för godispåsen. I en salong för ca 100 pers så var vi sammanlagt 15 stycken där inne idag. Vi såg på filmen warm bodies och även om den handlar om zombies så tyckte jag att den var riktig gullig och rolig. Jag blev bara rädd en gång, riktigt bra för en riktig lättskrämd människa som jag. Så den får bra betyg av mig - så se den tycker jag! :)
 
Se trailern av filmen HÄR
 
Tobbe och jag ♥
 


Mamma

Så gulliga ni är!

Svar: :)
kaiisa

2013-04-29 / 08:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0