Squat challenge

Onsdag och dag tre den här veckan, två gympass avklarade redan och jag känner redan hur träningsvärken smyger på. Så himla skön känsla :) Fast jag har tränat alla tre dagar kan man säga, för jag började med 30 dagars squat challenge i måndags också. I början trodde jag att jag gjorde fel, kändes mest bara i framsida lår. Men idag fick jag nog till övningen så som man ska göra. Viktigt att göra övningarna rätt märker man... Men det ska bli spännade att se om detta faktiskt ger något resultat. Imorgon är det dag 4 och då blir det vilodag. Men på fredag är det på't igen. Sockersuget har inte varit så farligt idag heller faktiskt. Jag har även bestämt att inte äta något efter 19.30 på kvällarna heller, annars brukar alltid någon kvällsmacka slinka ner. Det var jobbigt i måndags och igår men redan idag känns det lite lättare!
 
 
bildkälla



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0