Tisdag med gym & flashmob

Denna "lediga" tisdag har faktiskt inte alls ägnats åt så himla mycket plugg som det var tänkt från början :S Jag ska alldeles strax sätta igång ordentligt men känner verkligen ingen motivitation!
Idag så var jag först i väg på ett möte och därefter gick jag till gymmet, åh så skönt det var! Känns skönt att man kommit in i det läget att man känner att man bara måste få röra på sig lite och svettas.
Därefter hemmåt för dusch och matlagning och sedan hade jag tänkt plugga. Duschningen och maten blev gjord men sen så blev jag i väg tjatad på nollnings aktivitet och jag är så glad att jag följde med för det var såååå kuuuuul! Vi gjorde en flashmob i Brunnsparken. Om någon lägger ut filmen så ska jag försöka lägga ut den här med. Fast på spårvagnen hem så blev det lite dramatisk då en person fick epilepsianfall eller något liknande :/ Men nu är jag i alla fall hemma och har suttit och stirrat på mitt arbete ett tag och får verkligen inte fram någonting...?! Resten av veckan ska jag se till att jobba hemifrån, tror det blir lättare att få saker och ting gjorda då.
 
Smygtagna bilder innan flashmoben började och på gymmet tidigare idag. Expert på att fotografera i smyg ;)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0