Ny vecka!

Då var måndag kväll här igen och helgen har gått riktigt fort igen. Självklart så längtar jag efter helg igen, och då inte bara för ledighetens skull utan för att mamma och syster kommer på torsdagkväll och stannar ända till söndag! ♥
 
Men denna helg har vi inte gjort något speciellt alls, bara tagit tag i lite fix och sådant. Jag hade längtat i flera dagar efter att få äta baconlindad kycklingfile så i fredags fick jag äntligen smaska i mig det. Mumma! Igår tog vi även en sväng till Kusin C för en liten fika tillsammans och jag fick med mig tre små babypelagoner som jag nu ska försöka få de att växa till fina pelagoner.
 
Mer än så har inte hänt denna helg, förutom att jag har blött näsblod inte en, inte två, inte tre utan fyra gånger! Jag blöder aldrig näsblod så blev lite skraj där att den senaste operationen har ställt till det i näsan nu... Jag var lite skraj innan jobbet idag att näsan skulle börja blöda under dagen men har klarat mig idag.
 


Storasyster

Baconlindad kycklingfile ser riktigt gott ut, det kan du få sno ihop när vi kommer till helgen. Vilken tur att jag hade fel om vinnaren i melodifestivalen, Robin var helt klart min favorit :)

2013-03-11 / 19:15:03
Mamma

Jag vill oxå ha baconinlindad kycklingfile´med ett glas rött till.. Eller två!

2013-03-13 / 08:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0