En (två) trötta tjejer

Oj vilken dag det blev på Liseberg igår! Jag och Julia började med Lisebergsbanan och det pirrade väldigt mycket i Julias mage till en början och hon blev lite rädd på vägen upp. Men väl framme så ville hon bara åka igen och igen. Efter det var det full rulle hela dagen. Hon och Lille O åkte samma attraktion säkerligen 10 ggr i rad!

Sen så slog regnet till! Hujedamej vad det regna, så vi passade på att åka Kållerado och Flumeride under tiden ;) Sen så ville Julia prompt åka Slänggungan... I ösregnet... Jaja bara att ställa upp. Lite senare så spelade jag och Julia lite innan det var dags att säga hejdå till Liseberg och vi vann 2 kg mjölkchoklad och en gott och blandat påse!

När vi kom hem så var det bara att hänga upp alla dygnsura kläder på tork, Julia badade och sedan lite slapp i soffan innan sängen ropade. Jag somnade på en gång och Julia med. Jag vaknade för kanske en timme sen, har försökt att väcka Julia men hon sover än :p




Mamma

Åh, vad Julia har fått göra mycket den här veckan! Nu behöver ni få vila upp er och det får ni ju göra här i Örebro. Välkomna!!

2013-06-20 / 10:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0