Världens kanske sämsta förlorare?

 
Har vi varit inne i Örebro city och turistat oss? Jo, det kan man nästan tro när man ser den här bilden på slottet. Men nä, vi var och spelade minigolf vid Gustavsviks äventyrsgolf där banorna är som ett litet miniörebro :)
 
 
 
För mig gick det SÄMST på minigolfen. Jag har aldrig varit så där dålig och vilken tur för Emil då att vi slog vad innnan om att den med mest poäng av oss ska bjuda den andra på glass. Det var ju bara att ge han pengar sen och hålla god min trots att det kokade inom mig av ilska för att jag förlorade :P Fast nu är jag lugn igen, fast jag känner ju inte direkt världens behov av att åka dit för att spela igen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0