2013.07.15 - Måndag

Efter otaliga försök under fredag kväll och natt samt hela lördagen så kom jag äntligen in på sidan på söndag - efter att jag bytte lösenord ytterligare en gång! Och visst hade den trevliga mannen i telefonen rätt. Jag var antagen! Och jag svarade JA på en gång. Det känns så skönt nu. Nu kan jag slappna av och bara ta dagarna som de kommer fram till skolan börjar. Och idag så har de ramlat in lite mail med lite information, så spännande!
 
 
 
Idag har jag även trott att det är söndag, blev så förvånade när vi kom hem efter att ha uträttat lite ärenden och fann posten ligga på golvet innanför dörren. "Men? Ahaa..... Tobbe har ju semester ja. Det är ju måndag" Men vi har gjort lite ärenden som sagt och nu lagar Tobbe maten och jag springer upp och ner till tvättstugan. Kvällen blir bara lugn och vi ska försöka att somna tidigt då klockan ringer kl 05.00 imorgon bitti! För då åker vi till Danmark!


Mamma

Ha det så trevligt i Danmark

2013-07-16 / 08:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0