Tvåtusentretton

Första dagen på det nya året. Och den sista dagen på den långa härliga julledigheten. Imorgon blir det jobb igen, skönt ändå med lite mjukstart och bara jobba tre dagar innan det är dags för helg igen. Och den här första sista dagen kommer jag mestadels spendera hela dagen i tvättstugan. Bra att ha en kompis som bor i samma hus som oss så man kan ta jättelånga tvättpass ;)
 
Nytt år och det betyder nya löften för det kommande året.
Mina nyårslöften för detta år är att:
- Sluta vara en soffpotatis
- Fixa nytt jobb
 
Sen så är det massa annat som jag ser fram emot också, jag vill att det ska hända något stort, men vad vet jag inte ännu. Men ser ändå fram emot det ;)
 
Jag och min stiliga sambo igår <3


Storasyster

Tjusigt, då fick man se flugan på i alla fall ;)

2013-01-01 / 21:18:49
Mamma

Åh, så stiliga ni är!! Vilket par!!

2013-01-06 / 17:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0