Tisdag 2013.04.23

Helgens nattuggleri gjorde min måndag helt upp och ner. Jag var så himla trött! Även idag på förmiddagen har jag känt mig helt konstig och trött. Nej, dags att gå tillbaka till "pensionärslivet", dagarna gick mycket bättre då. Jag får hoppas på att de här två dagarnas konstiga och trötta känsla bara beror på brist på sömn och inte att jag har en förkylning på G - för det har jag inte tid med!
 
Igår var jag hela dagen på mitt nya jobb, börjar lära mig mer men stöter på nya utmaningar hela tiden. Kul, pirrigt och lite stressigt också. Jag är ett litet kontrollfreak som helst av allt vill kunna ALLT och det NU! Men jag får hela tiden intala mig själv att jag är ny, att jag omöjligt ska kunna allt nu. Då känns det allt bättre :)
Idag var det delat, förmiddagen på det gamla och eftermiddagen på det gamla. Samma blir det imorgon också.
Heyho, let's gooo! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0