Våffeldagen

Idag är det våffeldagen och vi ska äta det senare ikväll. Åh så gott för jag är så sugen på våffler! MUMS!
 
 
 Annat var det för ca en vecka sen. Då trodde jag seriöst att jag aldrig mer kunde äta mat, gå in i en mataffär eller ens se bilder på mat. Jag skulle få leva på sondmatning resten av mitt liv. Jag drabbades av magsjuka/matförgiftning eller något med hög feber. Jag har aldrig mått så dåligt i alla fall. Fy! Nu har jag haft två veckor med jobbiga sjukdomar hit och dit och TVÅ examinationsuppgifter som blev missade för att jag bara låg i ett mörkt rum och kved. Så nu hoppas jag att jag fått årets skörd av sjukdomar.


Mamma

Våfflor,hjortronsylt och vispgrädde! Mums!😋

2014-03-25 / 16:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0