Örebro t/r & Magnus Uggla

Det var ju tur att min magsjuka gick över lagom till helgen, även fast aptiten inte riktigt hade kommit tillbaka då. För vi hade en rolig grej inplanerad sen flera månader tillbaka. Och vi hade turen att det blev av! Jag och Tobbe åkte tillsammans med hans föräldrar upp til mina föräldrar för en helg tillsammans och i lördags så var vi på Magnus Uggla turné i Örebro. Stella fick göra sin första utflykt också och det gick så bra och det var så kul att se henne springa löst och bara må gott. Jag tror hon tyckte att det var kul :) Vi vuxna hade i alla fall trevligt tillsammans och jag hade även turen att jag fick träffa hela min familj, lyckos mig! Det blir snart igen som vi åker upp och då längre än bara under en enda helg, utan en långhelg, och det blir i påsk.
 
 
En hund som springer lös, utforskar och bara har det gött :)
 
Magnus Ugglas show nu då...
Haha! Den var bra, det var den. Väl värt pengarna. Lagom lång (1 timme och 45 minuter) och bra blandning av låtar och prat. Han har en bra humor och fick mig att skratta rätt ut ett flertal gånger. Någon som dock vet hur lång han är? Han sa att han var 166 cm men jag tyckte att han såg kortare ut. Men det bästa var nog i slutet när han bad oss alla i publiken att ställa oss upp och han sedan sjöng igenom alla hans största hits. Jag sjöng som tusan! :D
 


Mamma

Ja, vilken härlig helg vi hade! Så roligt att alla kunde komma så vi fick träffas o fira Jocke! Det gick ju så bra med Stella o Bozz och det känns bra.

2014-03-26 / 18:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0