Den där utväxten...

I veckan fick jag äntligen håret klippt! Nu är det verkligen inte långt kvar tills all gammal hårfärg är borta och mitt hår enbart består av min äkta hårfärg. Får nog vänta sommaren ut ändå...  Jag har ju inte färgat håret på över ett år nu (!!) och då färgade jag mig väldigt mörkt brun med lite röda inslag och det enda som är kvar nu är det röda nyanserna som syns väldigt tydligt i solen.
 
 
Bilden är tagen för lite mer än en vecka sen. Nu är det ett par centimeter kortare. Men där satt jag i solen och då syns utväxten ganska så mycket, annars så flyter färgerna rätt så bra ihop. Många som säger att de inte har tänkt på utväxten förrän jag sagt något om den. Och det är ju skönt det! Jag vet inte hur många gånger jag under detta hår tänkt att jag ska färga det för att jag är så trött på utväxten. Men jag har hållt mig och snart så är jag i mål. Då kommer jag nog att lägga in lite ljusa slingor :) Så jag blir en bloooondie.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0