Snö, tenta och magkatarr - en salig blandning text

 
- Så kom det även lite snö till oss här i Göteborg! Fast sedan bilden togs så har det mesta redan smält bort. Men det lilla som finns kvar ljusare upp den mörka och trista årstid rejält ändå. Så jag har bestämt mig att lite snö är okej att det ligger kvar! Bara det inte blir besvärligt att köra bil eller att spårvagnstrafiken blir kaos ;)
 
- Vi är "lediga" idag. Jag ska skriva på min tenta. Men finner inte direkt motivation för det. Den ska in på fredag kl.17 och vi har hela fredagen på oss också och jag ligger redan redan väldigt bra till, har hela upplägget och informationen som ska vara med klar. Det är bara finslipningen och ordbajsningen kvar ;) Så jag kommer säkerligen att skjuta upp allt till sista stund ;)
 
- Igår hade jag tid hos läkaren. Det misstänktes att det var magkatarr men det tog även en massa blodprover på mig för att kolla så att det inte är något annat som spökar. Och under tiden det är på labb och tills mitt återbesök om två veckor så ska jag äta medicin mot magkatarr för att se om det hjälper. Får se hur det hela slutar...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0