-7

Och så kom kylan till Göteborg också. Burr burr! Antar att ni hemma i Örebro har det ännu kallare men här blåser det som sjutton ibland så det känns som att det är mycket kallare än vad det är. Men ännu ingen snö här, vet inte om jag vill ha det heller? Jaja, kommer det så kommer det.
 
Jag var bara i skolan en snabbis idag för en träff med min projektgrupp. Vi har egentligen seminarium idag (obs, inte obligatoriskt!) under eftermiddagen och vi skulle bara kolla på en film och trailern tilltalade mig ingenting så jag orkade inte stanna kvar. Ja mamma, jag skolkar ;P Men jag var verkligen inte på topp för att sitta och titta på en film... Men jag ska inte sitta och lata mig för det. Jag ska skriva på tentan som ska in på fredag nu under eftermiddagen istället.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0