Första vikarieuppdraget - check!

Ja äntligen är det gjort. Nu kan erfarenheterna (och pengarna) bara rulla in ;) idag blev det först föreläsning på morgonen och sedan direkt iväg på jobb. Har varit en lång dag! Men skönt med ett första pass på 4,5 timme bara. En mjukstart. Allt gick jättebra och jag hoppas att de var nöjda med mig. Tror det. Jag sa ju ändå innan att det var mitt första vikariejobb så de kan ju inte ha värsta förväntningarna direkt heller. Nästa arbetspass blir på fredag, men då blir det en lång dag, 8.30-17.30! 

Idag blev det även premiär för cykeln! Skönt och jobbigt på samma gång. Mina benmuskler orkar inte riktigt de backarna som finns i denna stad. Men mitt busskort går ut om ett par dagar och jag har ju sagt till mig själv att jag inte ska köpa nytt utan nu blir det cykling som gäller. Heja mig! 



Mamma

Bra träning, cykling till skola/jobb och promenader med Stella. Va bra att du fick börja jobba o att det gick bra😊

2014-04-01 / 19:26:18
Eva

Grattis😄vad roligt att du har fått lite jobb

2014-04-01 / 20:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0