En uppdatering

Allting rullar väl på som vanligt här.
- Skolan går i en rasande fart, snart är kursens tre delmoment genomförda och det är dags att fokusera på de examinerande uppgifterna för kursen. Men har absolut ingen aning vad jag ska skriva om på tentan. Vi får välja fritt. Vilket först lät skönt men nu känns det bara svårt.
 
- Jobbet rullar nog också på bra. Har fått ihop till två arbetspass så länge. Jag ska ringa imorgon igen och försöka boka in mig på lite fler dagar under nästa vecka. Behöver så mycket pengar jag kan innan jag går på sommarlov.
 
- Stella mår bra och är busig som en tok. Vårt veterinärbesök förra veckan slutade med att vi ska göra rent öronen med ett speciellt medel varje morgon och kväll i 12 dagar. "Det blir lättare och lättare" sa veterinären när jag berättade hur vi kämpade med öronrengörningen innan vi besökte dem. Nej det blir inte lättare. Det blir svårare och svårare. Stella är en riktig envis hund! Tur att hon är så söt ;)
 
- Jag har från och med den här veckan inget busskort längre så nu är det cykel som gäller. I alla väder. Hela veckan har det regnat. Idag så låste sig handbromsen på cykeln så jag fick gå hela vägen hem med en cykel som halvbromsade hela tiden. Tror jag kommer ha träningsvärk i armarna imorgon. Men hoppas Tobbe lyckas lösa problemet tills imorgon.
 
Ja det var väl allt. Och tills nästa gång det skrivs något här så kommer här en liten funderare:
Bildkälla


Mamma

Hej! Va roligt att höra av dig! Det lät jobbigt med handbromsen , men det fixar nog " händige Tobbe"!!😊

2014-04-09 / 18:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0