Hejdå Rosa Faran!


I helgen så la jag ut min gamla trotjänare på Blocket. Rosa Faran ska få ett nytt hem. Jag hade en som ringde ca en kvart efter annonsen kom upp och men han kunde inte komma förrän idag och titta på den och jag sa "okej då" men så idag ca en timme innan avtalad tid så skickade han sms om att han inte kunde komma. Så frusterande! Tur då att det är fler som ringt på den och ringde upp person nummer två på "väntelistan" och han sa att han skulle komma mellan sex och sju ikväll.. hmm. Just nu är klockan två minuter i sju så får se hur det blir med den saken.. Men den ska nog gå och få såld, har tre till som ringt på den så hoppas någon av de kan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0