25 års "kalas"

Jag är så glad att så många kom för att fira mig i lördags, vi blev ju ett riktigt härligt gäng som skrattade, tjoade och kalasade till. Och vi hade det så kul här hemma, speciellt under förfesten. Nästa gång blir det bara hemmafest, oftast alltid de som är roligast och så även i detta fall. Men åter till förfesten här hemma, jag och tjejgänget återupplevde ju gamla fotobilder från min födelsedagsfest för fyra år sen genom att försöka återskapa en ny ;) Orginalen är en av mina favoritbilder (även om bara min arm är med)!
 
Orginalbilden från 2009:
 
Och bilden från i lördags:
 
Ganska så bra va? Tihi. Eller ja nästan i alla fall, vi försöker ju iaf ;)
 
Tack åter igen till alla som kom och firade mig. Det värmer en 25 årings "tants" hjärta ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0