2013.09.16 - Måndag

Åh, det var inte lätt att komma upp ur sängen imorse! Kallt, mörkt och man hörde hur det regnade utanför. Men det var bara att bita ihop! Började dagen med två föreläsningar direkt efter varandra. Det var lite tufft, man kände hur man lätt "flög iväg i tankarna" under den sista halvtimmen. Efter lunch så var jag pigg ca en halvtimme, sen försvann all min energi totalt. Vi skulle diskutera ett par frågor om och om igen i olika grupper. Och det blev väl typ samma sak sagt hela tiden igen så ja, det var inte bara min energi som hade försvunnit utan resten av klassen verkade också energilösa.
Men nu är jag hemma igen med mat i magen och utanför så skiner solen igen, dock så är den på väg ner men äsch det gör inte så mycket. Ska spendera en stund nu med att börja med den där himla akademiska texten! Att det ska vara så himla svårt att få till det, måste ju bli klar till på fredag!

Utanför vårt köksfönster för ett par minuter sen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0