1/3 avklarad av första kursen!

Eller ja, en tredjedel utav de betygsdömmande examanitionsuppgifterna för den här kursen! Mycket saker kvar att göra. Idag hade vi gruppredovisning på delkursen som handlar om Gestaltning. Så JÄDRA pirrig innan var jag men allt rann plötsligt bara av mig när jag klev av bussen framme vid skolan...? Innan och hemma så var det tankar som "åh nej jag stannar hemma istället" Men icke. Jag gick ändå och det gick ju bra. SKÖNT!
Vi slutade strax efter tolv och jag gick då till gymmet för första gången den här veckan. Körde igenom kroppen ordentligt så hoppas på ordentligt med träningsvärk imorgon ;)


Mamma

Bra gjort!! Kämpa på nu, det kommer att gå jättebra!

2013-09-11 / 17:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0