TGIF!

Jag tar tillbaka det här med att den här kursen skulle bli så spännade. Mitt intryck av den just nu är att den är ganska så tråkig och svår. Många otroligt svåra ord som man bara "what?" Och när det är krångliga ord, meningar och helt ointressanta ämnen så är det svårt att hålla sig koncentrerad när man läser. Men ger ej upp! Jaja, allt bli säkert bättre längre fram :) Nu tar jag i alla fall fredag och kickstartar helgen med ett gympass. Ska bli riktigt skönt (+ att det lär behövas efter den där bullen i det tidigare inlägget, som jag DELADE med andra, så ingen tror jag tryckte i mig en hel hagabulle helt själv^^)
 
Så himla kallt i vår lägenhet just nu. Föreningen har inte dragit på värmen än. När jag sitter vid datorn så måste jag alltid ha mina torgvantar på mig, annars känns det som att de ska ramla av eller något..


Mamma

Nog klarar du väl att trycka i dig en hel bulle själv....

Svar: Haha NEJ mamma! Nog för att jag tycker om bullar men inte så mycket på en gång!
kaiisa

2013-10-05 / 11:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0