Örebro, fredag - söndag

Den här helgen hemma i Örebro har gått i ett. Vi kom upp rätt så sent i fredags, mycket trafik och så stannade vi för att äta längs vägen upp. Så när man kom hem till mamma och pappa så blev det bara lite slappo innan vi gick för att la oss. Sen på lördagen, mitt på dagen, styrde vi bilen till Mullhyttan där dagens första kalas väntades. Där var hela familjen samlad så det var kul att träffa alla :) På lördagskvällen blev jag avsläppt inne i Örebro, hemma hos Malin. Det vankades "kalas" för Jenny för som fyllde 25 år igår. Men när resten av gänget hade siktet på krogen så åkte jag hem istället. Och igår innan vi åkte hem till Göteborg igen så hann jag och mamma med en sväng på stan. TOPPENHELG! För jag hann ju med att träffa alla mina goa människor. Nu är jag laddad med massa energi för den här veckan! 
 
Me and ma brudz



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0