Denna tisdag i oktober:

- Vaknade strax efter sju och blev aningens nedstämd över det gråa trista vädret. Jag är verkligen en person som har humör efter väder.
- Föreläsning mellan 10-12. Inte direkt det roligaste ämnet att lyssna men otroligt nödvändigt att veta för framtiden.
- En snabb lunch blev det efter att man tokletat efter ett ledigt bord att sitta vid.
- Hela eftermiddagen jobbade jag tillsammans med min basgrupp inför morgondagens föreläsning. Det blev allvar blandat med skratt. Och vi känner oss rätt så redo för morgondagen, ska ses en timme innan och bara gå igenom det igen.
- Hem och blir serverad mat i soffan framför det bästa programmet just nu, Real Housewives of Beverly Hills. Löv drama.
- AKUT CHOKLADSUG! Så jag ställde mig och bakade chokladmuffins hehe.
 
Och nu sitter jag här och lyssnar på regnet utanför, i väntan på att muffisarna ska svalna. Jag ska även förbereda lite själv för redovisningen imorgon, det jag ska säga osv. Sedan sjunker jag nog ner i soffan igen inför nästa Hollywoodfru program, den svenska versionen.
 
 
Bild 1: Fick lite tokspel tillsammans med basgruppen idag och det hela började med att en gjorde pappersflygplan och då gjorde jag en helikopter. Då började jag tänka på den gamla fjortislåten "I en rosa helikopter...." så målade den rosa och sedan har jag sjungit på den låten hela dagen. Kommer säkerligen sjunga på den imorgon också...
 
Bild 2: Visst ser mina chokladmuffins så himla smarriga ut?!


Mamma

Ser goda ut! Du kan ta med när ni kommer! Här finns inget fikabröd.....

2013-10-13 / 11:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0