2013.10.22 - Tisdag

Efter en riktigt tråkig föreläsning på morgonen så gjorde jag lite ärenden på stan (i ösregnet...) därefter träffade jag Sofia. Äntligen! Det var så länge sedan, då våra scheman krockat helt. Men idag så passade det! Dock så skulle vi inte hinna ses så länge då jag har en inlämninsuppgift som ska in imorgon, men vi sa att det inte får gå så lång tid imellan tills nästa gång! Efter en liten snabb lunchintag på favoritstället Le Pain Frances(?) på Vallgatan så gick vi en liten promenix i centrum och efter ytterligare ett ärenden så beslutade vi oss för att gå in i kyrkan vid Gustav Adolfs Torg, den tyska kyrkan. Den var maffig! Dock så råkade jag svära i kyrkan... två gånger...
- Jävla vad dörren vad tung. Åh nej nu svor jag! Fan också! Åh nej nu gjorde jag det igen.
Jag gav Sofia ett gott skratt :P
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0