Sömnlös i Göteborg

Jaha... Här sitter jag mitt i natten. Kan.inte.sova.
Jag har druckit två energidrycker idag, den sista vid 19.00 tiden. Men det verkar som att den lilla rackaren sitter i än, vilket jag ej trodde den skulle göra. Så efter ett par timmars försök till att somna till Tobbes snusningar så gav jag upp. Kan jag inte sova kan jag lika gärna göra klart tentan. Så nu är jag helt klar. Vill dock inte skicka in den förrän jag kollat igenom den när jag är lite mer utvilad av sömn, och inte när jag är speedad på energidrycker. Den ska inte vara inne förrän 14.00 imorgon så innan dess hoppas jag på att få ha sovit ett par timmar. Ska väl ge det där med att sova en chans till snart. Annars blir det grey's marathon. Men borde kunna sova snart tycker jag, har varit vaken i över 20 timmar nu.
 
Boven i dramat!
 
 
Bildkälla


Eva

Oj blir man så pigg av att dricka det, inte bra. Sömnen är viktig😎

2013-11-02 / 08:41:12
Mamma

Inte bra att dricka på kvällen....

2013-11-02 / 09:12:38
Mamma

Ha, inte bra att dricka alls!!!

2013-11-02 / 09:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0