2013.11.20 - Onsdag

Åh vilket trist väder det är idag. Kallt och ruggigt, fy! Frös nästan tårna av mig under den korta stund jag var ute och detta trots tjocka varma strumpor och vinterskor (som ej var för tajta). Ser inte direkt fram emot morgondagen då det ska bli lika kallt plus lite regn på det och vi ska vara ute i skogen hela dagen. Blir till att klä mig extra varmt!
 
Råkade somna i soffan en halvtimme när jag kom hem också... tuuuuusan! Hoppas på att kunna somna ikväll då, tur att jag har sovmorgon imogon. Inatt så sov jag kanske fem timmar och sen upp supertidigt för jag skulle vara med på öppning idag.
 
Ååååh. Vill bara lägga mig och sticka mina sockor eller virka mina amigurumis i soffan men nej måste skriva på en inlämningsuppgift.
 
Ja. Idag är en riktigt klagodag.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0