Torsdag men känns som måndag

Åh detta med att det är torsdag men känns som måndag har stundvis varit lite irriterande för att det har varit så förvirrande, men för det mesta skönt. Det är en sån härlig "överraskning" när man inser att det är bara en arbetsdag kvar tills helg igen :) Idag har det varit en lång arbetsdag på båda jobben, inte direkt något speciellt som hänt. Jag fick en blomma av min stamkund imorse som tack för den här tiden och den tog jag med mig till mitt nya jobb så den står så fint där nu thihi. Fick äntligen en klipptid bokad också! Det ska bli så skönt att få klippa bort rufset! Det ska i alla fall försvinna minst 10 cm på längden och sedan har jag inte helt bestämt mig än för om luggen ska komma tillbaka... Jaja, har ett par dagar på att bestämma mig!
 


Mamma

Spännande att se nästa bild...

2013-05-05 / 10:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0