Tiden går fort när man har annat att tänka på

Oj! Redan gått en vecka sen sist någonting uppdaterades här? Men jag har haft så mycket att tänka på och jag är så trött när jag kommer hem om kvällarna....
 
Men det har inte bara  varit jobb sen sist heller, lite kul har ju hänt också. Som till exempel så var jag på besök i Malmö i torsdags! Jag åkte dit tillsammans med mitt jobb över dagen, och snacka om att dagen blev lång. Det blev jobb under två timmar, bilresa ner till Malmö på tre timmar, utbildning tre timmar, bowling och afterwork 3 timmar och sist hemresa hem till Göteborg igen på tre timmar. Kom inte hem förrän vid elva! Oj Oj vad seg och trött man var under fredagen då, jag är ju liksom van vid att lägga mig vid nio, senast tio om kvällarna! Men kul att få se Malmö och höra en massa skånska och träffa lite arbetskollegor.
 
Solnedgång längs med västkusten
 
Helgen bestod mest utav renovering av vårt förråd här hemma i hallen. Det kommer bli så bra när allt är färdigt. Jag tyckte att vi lyckades göra det fint och även få till en bra och praktiskt förvaring på den lilla ytan. Allt är inte riktigt färdigt än, det nya golvet ska läggas i helgen. Självklart så hann vi även med att njuta lite av det varma och fina vädret. Vi satte oss på en klippa längs med hamnen och såg en massa småbåtar och kryssningsfartyg komma in i hamnen.
 
En söndags eftermiddag på en klippa längs hamnen.


Mamma

Så härligt det ser ut!

2013-06-02 / 10:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0