Helg mitt i veckan

1 maj idag! Maj är en härlig månad tycker jag. Nu hoppas vi bara på lite mera värme!
 
Idag har jag varit ledig och jag har fått intala mig massor med gånger att det bara är onsdag och inte söndag :P Så nu jobbar vi på två dagar till - sen är vi lediga igen. Sköööönt! Och sedan blir ju nästa vecka kort också med en ledig dag mitt i veckan. Denna dag började med sovmorgon, sedan har vi bland annat shoppat nya skor till Tobbe och hjälpt Martin hittat en ny jacka (han har gått ner nästan 30 kilo så han behöver verkligen uppdatera sin garderob!) Sedan har jag planterat om de blommor som jag fick av Kusin C i mars. De har växt till sig lite granna men tyvärr så överlevde inte den ena :( Men jag får hoppas på att det blir det två riktigt fina blommor av de som är kvar :)
 


Mamma

Ja, visst var dom väl tre från början.....

2013-05-02 / 09:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0