Hej huvudvärk...

Alltså, den här dagen hade ju kunnat börjat bättre.... Huvudvärken sen i helgen hängde kvar när jag vaknade imorse och när jag ska gå ut och ta spårvagnen till jobbet så är det KAOS i spårtrafiken. Stopp åt båda riktningar från min hållplats. Det sägs att ersättningsbussar ska ersätta på sträckan. Men det kommer inga... Jag tänkte så här, att om jag går nu så kommer det säkert komma en buss. Så jag väntar i ca 40 min (!!) innan jag till sist får nog på väntandet och går med snabba steg till Frölunda torg och kommer precis i lagom tid tills en buss in mot stan ska åka, dock oerhört trångt så man knappt fick någon luft. Detta kaos gjorde så jag blev ca en timme sen till jobbet... Det kändes ju så där lagom bra i och med att det var första "riktiga" dagen idag...
 
Men trots detta och att huvudvärken har hängt i hela dagen så har det gått bra på jobbet idag, men imorgon ska det gå ännu bättre! För det har jag bestämt! :)
 


Mamma

Kämpa på, allt blir lättare när du kommer in i nya rutiner.

2013-05-07 / 08:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0