En tisdag som bjöd på härligt väder!

Alltså vilken underbar dag vädermässigt! :D Helt fantastiskt var det nu på eftermiddagen att kunna röra sig utomhus i bara kortärmat. Mera sådant tack! Och jag hade även tur att få åka med på lite fältuppdrag under eftermiddag och det tog oss ut på öarna vid Orust och där omkring. Så utsikten från broarna var ju inte direkt något att klaga på! :) Hoppas på liknande väder på torsdag och under helgen då vi är lediga.
 
 
Jag har även klippt mig idag! Så nu kallar jag mig själv för korthårig :P För så här kort hår har jag nog inte haft på säkerligen 10 år! Jag tror nog att man kan säga att hela 15 cm försvann på längden. Och jag velade ända in i det sista med om jag skulle klippa lugg eller inte, och det blev så att den fick komma tillbaka. Och det känns som att det var rätt beslut så här efteråt. Så skönt att äntligen fått håret klippt, lite ovant med så "kort" hår men ändå skönt med lite förändring :)
 


Mamma

Så fint det blev! Ja , det var länge sedan jag såg dig så "korthårig"!!

2013-05-08 / 08:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0