En massa choklaaaaaaad!

Nu så är det färdigstädat, för förhoppningsvis all framtid! Jag hade mitt sista pass idag och det känns så himla skönt :) Så på måndag kör vi fullt ös på det nya jobbet! Jag är riktigt taggad.
 
I alla fall, hade ju mina sista pass idag på städfirman och en av de kundaerna har varit mina stamkunder i över ett år så jag fick en liten present av dom. Och då inte bara fina teckningar som barnen ritat, utan även en bakbok fylld med en massa härliga chokladrecept. De måste känna mig rätt så bra och vet vad jag gillar för åh vad jag började dregla när jag läste lite i den förut! Sen så är det inte direkt några krångliga recept heller med ingredienser som man bara "va?" Så gissa vem som kommer införa fredagsfika på mitt nya jobb nu!? Jo självklart: JAG! :D:D
 
 
Vad sägs om att smaska på en sådan bit på fredagsfikat?
Gott, gott eller gott?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0