Blandade bilder från helgen

 
När vi tvättade fönstret i sovrummet i lördags så såg vi ett litet getingbo uppe i hörnet av fönstret. Jag, som är livrädd för getingar, blev rädd att det bodde några där. Men det gjorde det inte så Tobbe kunde lätt peta bort boet *puh*
 
 
 
Vi gjorde även iordning balkongen i lördags, så den skulle bli sommarfin. Vi la tillbaka det nytvättade golvet och tog upp möblerna ur källaren. Självklart så planterade jag lite nya blommor i balkonglådorna. Och är så nöjd med blommorna - de har så härliga färger! Jag hoppas att de håller sig vid liv länge :)
 
 
Idag, under tiden Tobbe tvättade bilen, så smet jag in på IKEA en sväng och kom ut med en skål/fat som jag ska ha för förvaring av mina smycken. Jag tyckte att resultatet blev rätt så fint :)


Mamma

Ni har fått lite gjort i helgen! Va fint det ser ut på balkongen!

2013-05-06 / 10:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0