Lite nytt igen!

Att jag aldrig kan bli nöjd med designen! Men det måste vara enkelt, och den tidigare var nästan lite för enkel. Men just nu så är jag nöjd. Lagom enkel och tidlös.
 
Den här veckan har varit rätt så tråkig faktiskt, jag har hittills jobbat heltid de här tre dagarna så när jag kommer hem så har jag bara tränat eller tagit det väldigt lugnt. Känns i kroppen att det har jobbats mer än vanligt. Men imorgon jobbar jag "bara" sju timmar innan jag går på lite påskledighet. Vilket ska bli så himla skönt! Vi åker upp till Örebro och stannar till söndag, så det blir påskfirande med familjen under hela påskafton och sedan så har jag klämt in en fika med Malin på långfredagen också. Annars ska jag bara vara på landet och samla på dvitaminerna och en massa friska luft.
 
Blandade bilder från mobilen från den senaste tiden



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0