Hej måndag!

Jag har jobbat en sväng nu på förmiddagen bara ett stenkast hemifrån oss och börjar inte nästa pass förrän 13.00 så det fick bli en sväng hem igen för lite lunch och för att betala räkningar. Skönt att få lite gjort så här mitt på dagen. Jag slutar inte förrän 17.00 idag och det tar ett tag att komma hem och då ska vi åka och handla mat så vi klarar oss ett tag framöver, även laga lite mat och sedan avslutar jag dagen med en dusch och lite soffhäng. Jag skulle även vilja klämma in en PW där också tillsammans med Tobbe om det hinner bli mörkt. Imorgon blir det i alla fall gymmet direkt efter jobbet, likaså på onsdag. Bäst att köra fullt ut nu i veckan så man kan unna sig en liten godisbit eller två till helgen ;)
 
ps. tror nog att jag kommer byta ut designen igen...ds.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0