Dags för final!

Jag hoppas på att Anton eller Robin vinner ikväll i melodifestivalen. Helst Anton faktiskt. Fast egentligen så blir jag glad bara inte Sean Banan, Yohio eller Ravaillacz vinner. Men jag tycker faktiskt att alla bidragen i finalen är okej och bra, men när det gäller eurovision sen så tycker jag Anton eller Robin har större chans att locka röster. Hur som helst så blir det nog en bra och underhållande final, Gina och Danny gör ett så bra jobb så ser fram emot tills det börjar :)
 
Vilken tycker ni ska vinna ikväll?
 
Bildkälla
 


Storasyster

Tyvärr blir du nog besviken syster yster för Yohio kommer troligtvis att vinna men jag tycker nog att Robin är bäst.

2013-03-09 / 20:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0