Min midsommar och min stuga

Min midsommar har varit bra, den spenderades här ute på landet med familjen och ett par grannar och vänner på besök. Vi satt ute på altanen hela kvällen, förutom under förrätten då det kom ett par droppar regn, fram till efter midnatt och kvällsluften var varm och härlig. Lite kall blåst bara. Men det gick bra ändå! Maten var god (åt både sill och tog lite snaps till maten då och då!) och vi blev alla proppmätta. Jag försökte mig på att göra en midsommarkrans att ha på huvudet under kvällen men den blev så ful och jag har så pass dåligt tålamod att jag inte orkade började om från början igen. Ska jag ha en nästa år så får jag nog köpa en färdig på blomsteraffären. 
Som sagt, en bra midsommar! Alltid skönt att få vara ute på landet och slappa och ha det bra :)
 
Idag har jag ibland varit riktig seg och ibland en duracellkanin. Och under duracellkanin stunderna har jag fixat en massa ute i min stuga. Det har hängts upp tavlor, möblerats om och letat efter nya textilier att ha i rummet. Slutresultatet blev riktigt bra och väldigt mysigt! Jag tycker så mycket om min stuga att jag nästan funderar på att flytta hem igen ;P
 
  
 


Eva

Fint det ser ut🌞

Svar: det är jättefint. Du får se den i sommar :)
kaiisa

2013-06-23 / 09:47:29
Mamma

Stugan väntar på dig!!!!

2013-06-24 / 10:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0