Den bästa fredagen på länge

Igår var det fest med ett gäng härliga tjejer, två kände jag till lite grann sen tidigare genom mitt gamla jobb, och två lärde jag känna under kvällen. Men nu så känner jag alla bra! :D Vi alla sminkade oss lite extra och satte på oss lösögonfransar. Jag råkade köpa extra långa så mina blev så himla långa. Ovant till en början, men det var så snyggt! Och efter ett tag så glömde man nästan bort att man hade de på ;)
 
 
Vi började med förfest hemma hos en av tjejerna och sedan när klockan började närma sig midnatt så drog vi oss inåt Avenyn och till Park Lane där det var Queerkväll. SÅ KUL! De hade så mycket roligt utklädda (och lättklädda ;P) folk som gick runt och jag ville ta kort med alla ;) Det första jag sa när vi kom in var "Åh, de är utklädda till fiskar!!!!" (Jag såg de som är på bilden längst ner till höger på collaget här under) hmm... fiskar??
 
 
De hade lättklädda dansare och jag och Timea lyckades sno deras glasögon ;) I alla fall för en stund tills de tog tillbaka dom haha!
 
Kunde inte sätta på mig glasögonen ordentligt, lösögonfransarna var långa som sagt:P
 
Som sagt, en så himla kul kväll! Kvällen bara flög iväg och helt plötsligt så var klockan halv fem och jag var hemma och skulle sova. Detta vill jag göra igen. Funderar på att gå på Queerkvällen när det är dags för min 25 års fest? :D


Mamma

Men Kajsa, pensionärer lägger sig runt halv tio......

2013-06-30 / 11:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0