Pirrig inför morgondagen

I väntan på spårvagnen hem efter ett svettigt pass på gymmet och lite mathandling. Kände mig som en packåsna med allt jag hade att bära på.
 
Vaknade vid 10 (!) idag! Och jag var sååå trött. Fick tvinga mig upp. Sen så har jag känt mig helt konstig hela dagen. Tror det är nerverna inför morgondagen. Blir helt pirrig när jag tänker på det. Men det kändes bättre under eftermiddagen när jag åkte in för en fika med Malino en stund, att bara få prata och skvallra lite en stund så man slipper tänka på det. Efter det så åkte jag till gymmet, det var också så skönt! Och dagens perfekta varma väder gjorde att jag var helt själv inne i lokalen. GÖTT! Och nu så sitter jag här och känner hur träningsvärken redan börja smyga sig på. Hoppas på att jag somnar som en stock sen också, för då går det så fort tills det är fredag! En fredag med så mycket kul inbokat och även viktiga besked! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0