Nedräkning pågår...

Bara ett par dagar kvar tills det är fredag eftermiddag/kväll! På fredag händer det tre saker som jag väntat på länge nu.
- Tobbe går på semester. Fyra hela veckor tillsammans!
- Gyllene tider har sin konsert här i Göteborg på Ullevi under kvällen som vi ska gå på. Så kul ska det bli!
Men det mest nervpirrande är:
- Att antagningsbeskeden för universitetet kommer ut på eftermiddagen!! Vad fan gör jag om jag inte kommer in? Jag måstemåstemåstemåste komma in på universitetet. ALLA HÅLLER SINA TUMMAR NU OKEJ?


Mamma

Självklart håller vi en tumme för dig!!!

Svar: Bara EN?!?
kaiisa

2013-07-10 / 12:02:39
Mamma

Ja, det betyder TUR!

2013-07-11 / 09:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0