Glada besked!

JAG KOM IN!!
 
Men det var riktigt svettigt där ett tag, då mina inloggningsuppgifter inte funkade för att få komma in på sidan. Det funkades inte ens att komma in då jag bytte lösenord. Alla dessa frågor som snurrade runt i huvudet då var inte kul "har jag missat något steg?" "Räknas inte min anmälan?" "Men vadihela@!!#¤###!@" osv... Så till slut så valde jag att ringa, så satt i telefonkö i säkert en halvtimme. Den snälla mannen berättade att systemet var överbelastat och att det säkert skulle fungera bättre ikväll. "Men om du vill så kan jag kolla din anmälan nu?" JA! Så det gjorde han och då sa han att jag var antagen till förskolelärareprogrammet här i Göteborg. Så än har jag inte sett det med egna ögon än, men jag litar på han ;) Försökte logga in nyss men fortfarande samma problem. Får gå in och tacka ja till min plats imorgon för nu väntar jag på att nyblivnasemesterTobbe ska komma hem och sedan ska vi ut och äta och fira och ikväll blir det Gyllene tider!
 
 
 
Passande bild, Kajsa och en massa barn ;)
Bildkälla


Storasyster

Åhh grattis, grattis grattis!!! Vad roligt! Du får praktisera på dina syskonbarn hur ofta du vill ;)

2013-07-12 / 17:16:36
Mamma

GRATTIS!!!!!🎉

2013-07-12 / 21:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0