Ett par dagar med vännen

Vi har haft det riktigt bra tillsammans, jag och Sandra  Vi har skrattat oss så mycket att vi säkerligen kommer bli över 100 år gamla! Thihi. I fredags blev det en promenad och sedan bara mys här hemma med tacos till middag och sedan blev det filmtittande och lite gott som slank ner också ;)
På lördagen sov vi ut och efter frukost blev det att åka in till stan för att kika i butiker en sväng och sedan åkte vi och tränade på gymmet. Därefter blev det PARTY! Med förförfest hemma hos mig och vi var så fina när vi poserade på balkongen!
 
 
Men när man tar bilder halv fem på morgonen på väg hem efter en förfest, dans på Excet, kebab, McFlurry och drinkar är man inte så fina på bild längre ;) Men den utekvällen var så himla kul! Jag och Sandra tog massvis med värre bilder och filmade en hel del. Men det vågar jag inte lägga ut här, det håller vi för oss själva ;)
 
 
Gårdagen blev så lugn så, vi låg i soffan mest hela dagen och tittade på film. Som det ska vara en bakissöndag :) Och idag la vi oss på baksidan och njöt av solen en stund och sedan gick vi igenom bilder och skrattade en hel del. Sandra åkte hem för ett par timmar sen och det känns lite tomt här nu.. Tack för ett par härliga dagar gumman!


sandra

Tack gumman!! Sjuktkul vi haft det. Snart igen :) puss

Svar: <3
kaiisa

2013-07-09 / 00:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0