De nya gamla garderoberna

Efter ett par dagar med riktigt dåligt väder så var det ju helt perfekt att få fixa iordning i garderoberna och i källaren utan att få det minsta dåligt samvete. Det regnade ju ändå bara. Nu är allt färdigt. Nu då? Imorgon blir det i alla fall tvätt och städ här hemma. Sen på kvällen ska jag träffa en kompis för en lång PW. Har saker inplanerade för torsdag och helgen också så man ska nog inte bli helt fullständigt rastlös :)
 
Garderoberna ja. De som jag velat målat om sen vi flyttade in för att få bort den gula fläckiga färgen som var målad här och där. Nu är allt vitt och fräscht. Hittade även självhäftande hyllpapper med vaxdukkänsla på TGR, kanske inte det finaste mönstret dock. Men när jag frågade efter andra mönster så fick jag svaret att det ej fanns. Jaja tänkte jag, det ska ju ändå bara vara i garderoberna som bara jag och Tobbe ser och det skyddar ju kläderna lite ändå så körde på den ändå. Sen när jag var inne i en annan TGRaffär här i stan så såg jag att det visst fanns en massa andra mönster... Finare! Varför kunde inte butiksbiträdet som jag frågade i den andra butiken bara säga att det fanns andra mönster i en annan affär? Som sagt, jaja. Orkar inte göra om det nu ändå. Det få se ut så :) Ser ju i alla fall fräschare ut än innan.
 
 
 
 
 


Mamma

Det blev ju bra. Ljust och fint.

2013-07-04 / 10:00:30
Storasyster

Du verkar ha talang för att måla....det finns en altan som vill bli vitmålad här :)

Svar: öööhh...eeeeehh.... NEJ! :P
kaiisa

2013-07-04 / 21:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0