2013.07.10 - Onsdag

Idag har jag umgåtts med en ny kompis hela dagen, Sofia. Vi träffades på festen för två veckor sen ungefär. Där visade sig att vi båda hade sökt in på samma program på universitetet till hösten. Vi höll kontakten efter festen och idag tog vi en lång fika tillsammans och lärde känna varandra :) Självklart är vi båda så pirriga inför fredagens resultat och vi hoppas givetvis att vi båda kommer in! Känns alltid bättre om man känner till någon.
 
Sen så hade jag fått upp intresset för naglar och nagellack igen. Nu har man både tid för att pyssla med det och inget jobb som förstör nagellacket dagen efter. Satt igår kväll och efter ett par dagar med en rätt så skrikig färg så ville jag ha något diskret och fint. Jag blev rätt så nöjd :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0