you can do it

Efter jobbet så tog jag en PW. Satte igång spotify och sedan in med hörlurarna i öronen och sen så gick jag. Vädret var verkligen kasst, grått, dimmigt, och en massa regn, men det fick inte hindra mig. Tydligen så hindrade det en massa andra för jag var typ själv i spåren, mötte bara en enda människa och det var en tant som var ute med sin hund. Så klapp på axeln till mig som var duktig och trotsade vädret! Bu till er alla andra som lät vädret trotsa er ;)
 
Har lite träningsvärk i glutea och i hamstrings nu. Men det är bara gött, det är så det ska vara! Dock så känner jag att jag har en felställning i mitt högra ben. Ska kolla igenom lite gamla skolpapper och försöka lista ut vilken muskel det kan vara som spökar så, kanske får göra en liten behandling på mig själv i helgen eller övertala Tobbe eller Fio och hjälpa mig :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0