Skaldjursafton

Igårkväll hade vi våran nästintill tradionella skaldjurskväll med Fio & Pontus. Och efter den nästintill tradionella skaldjursmiddag blev det den tradionella hyrfilmstittandet. Så gårdagens middag blev skaldjurssoppa som är så gott! Det blev lite över som vi ska ha till lunch idag och jag längtar tills jag ska få slurpa i mig det sista!
 
Grabbarna stod för maten och då åkte jag och Fio till Hemmakväll för att hyra film. Vi kom bland annat hem med Magic Mike. Haha! Vi tittade en stund på det (till den allra bästa scenen bara) sen orkade vi inte höra på killarnas suckar så vi satte på en film som hette The tall man. Den var en bra film med tusentals vändningar kändes det som. Men helt klart sevärd! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0