Inbrott..

..igen!
Fast den här gången "klarade" sig vårat förråd. Tobbe väckte mig inatt då han hörde hur tjuvarna bröt sig in. Vi har ju förråden precis under oss. Så vi ringde polisen och det kom tre bilar, varav en med hundpatrull. Så de stod på span och gick runt i källaren och i området. Men tyvärr så hann tjuvarna komma undan :/ Men hoppas på att de fångas snart så det blir slut på det här... Kommer ligga och lyssna efter ljud om nätterna nu ju.
 
Så inatt blev det ju inte mycket sömn alls då man inte riktigt fann ro till att somna om efter poliserna åkt vidare. Men lyckades väl somna någon halvtimme innan klockan ringde. Jag kan verkligen inte sova korta stunder, blir helt förstörd då. Så det var en pina att ta sig upp. Men när jag hade ätit min frukost så ringer jobbet och säger att min kund för dagen är sjuk. Och inget nytt pass fick jag heller så gick och la mig och vaknade för typ 40 minuter sen. Har typ ont i huvudet nu. Jobbigt med oregelbunden sömn. Men får hoppas på att det försvinner under dagen, fick ju (förhoppningsvis) en ledig dag nu ju!
 
Paparazzi mitt i natten



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0