Den oväntade lediga dagen

Efter min "sovmorgon" imorse så började jag dagen med de två sista avsnitt av Grey's Anatomy säsong sju. Jag fick säsong åtta i julklapp men jag behövde kolla det sista på säsong sju för att få koll på hur det slutade där. Ska nog börja på säsong åtta i helgen. Jag orkar inte vänta längre på att du ska komma hem till Gbg Fio! Hihi.
 
Därefter njöt jag av solen i en promenad till Frölunda Torg, där jag handlade en födelsedagspresent och sedan promenade hem igen. Tobbe kom hem från jobbet samtidigt som jag kom hem från Frölunda Torg, så vi åt lite lätt mellanmål här hemma innan vi gav oss ut på PW idag igen på en timme. Puh, det känns redan i ben och rumpa ska ni veta! Men det är på't igen imorgon :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0