Viloläge

Efter att jag tog ut de förbaskade tussarna i näsan igår så blödde jag som tusan. Det gick knappt att få stopp på det. Detta var inget som läkarna hade sagt till mig att det kunde göra så blev lite orolig... Men ett samtal till sjukrådgivningen så lugnade jag mig och det slutade. Och jag som inte tål att se blod hann bli riktigt snurrig! Men de avrådde mig från att jobba idag, då mitt jobb är väldigt fysiskt. Så det skulle bli en heldag på soffan för min del. Jag har hyrt filmer som jag ska ägna eftermiddagen åt. Men så rastlös som jag är, och i och med att jag inte är sjuk eller något sådat så kommer jag nog inte kunna ligga där hela dagen. Det finns säkert något här hemma som behövs rensas och organiseras, så får pass på.
 
Bildkälla & Bildkälla



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0